expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

enCik Nuffnang..

tolong klik banner .. ^_^

blogger sporting

Wednesday, November 6, 2013

TOP REFERRAL (setakat ini) : MINI GIVEAWAY NOVEMBER by MM

assalamualaikum.. 
straight to da point la ya.. setakat ini, top referral bagi GA saya ialah seperti di bawah :

Referring URLs





************************************************************************
hah ! so, masih ada banyak masa lagi untuk merebut takhta TOP REFERRAL ..
kedudukan top referral x tetap,sebab akan berganti2 pemiliknya.. ^_^

jom rebut hadiah TOP REFERRAL !

SEHELAI BAJU DESIGN EKSLUSIF
SABUN SUSU BERAS
TOPUP RM10
DOODLE

P/s : siapa yg bek hati,tolong lah klik2 ads nuff saya ye.. makaseh.. ^_^

4 comments:

Unknown said...

makin sengit nampaknya.. hihi
nanti Munirah join :)

L'Feera said...

Kenapa link saya kena potong BUDAK GIVEAWAY tu T_T

L'Feera said...

Kenapa link saya kena potong BUDAK GIVEAWAY tu T_T

Unknown said...

sori ye dear.. saya tersilap pandang tadi.. saya dah update top referral terkini..