expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

enCik Nuffnang..

tolong klik banner .. ^_^

blogger sporting

Thursday, January 2, 2014

Preloved item ??

hai, assalamualaikum..
salam jumaat semua..
saya nak buat satu pengumuman penting..
memandangkan husband dah setuju dan saya pun dah sebulat suara memujuk hati ini ..hukhukhuk
saya akan membuat satu jualan untuk baju2 saya yang masih baru dan mungkin jugak baju yang baru pakai 2-3 kali..
ini kerana,saya dah xpakai dah.. takut buruk dalam almari so lebih baik cari duit tambah2 untuk beli barang keperluan baby dalam perut ni dengan menjual baju2 saya yang femes fabulous tu.. **konon.. hikhik 
lagipun, insyaAllah lepas ni kalau dah bertudung,saya dah xsesuai pakai baju mcm tu.. hihi
dalam masa terdekat ni saya akan upload gambar preloved item tu k..
dan mungkin akan jual baju/gaun budak2 (baju Sarra), masih baru belum pakai sebab terlalu besar.. lagipun, Sarra jenis yang rock,xpakai gaun.. hehehe :)

harap2 dapat sambutan ramai jugak..
okay lah itu je nak cakap..

p/s : nak minta tolong klik2 nuffnang ye.. thanx :)


No comments: