expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

enCik Nuffnang..

tolong klik banner .. ^_^

blogger sporting

Friday, November 1, 2013

1K Giveaway By Cik Arnab


assalamualaikum semuaaaaa..... dengan senang hatinya saya join 1k giveaway nie... huhuhuhu kenapa nama dia 1k? hehe saya pun xtaw la,kalau nak tau kenalah join.. huhu mungkin sebab jumlah hadiah untuk peserta yg bertuah melebihi 100lebih kot... huih !
banyaknyeeeeeeeeeeeee hadiahhh.. kite pun rambang mata tau... huhu semua peserta berpeluang menang nie.. so, ap nak tunggu lagi,JOIN LAH RAMAI-RAMAI..
x ruginye punnn...
satu lagi,saya nak ucapkan tahniah jugak dekat penganjur CIK ARNAB .. sebab? sebabbbbbb berjaya buat giveaway yg ohsem nie.. kekeke banyak pulak hadiah tu.. mesti mengambil masa yg panjang kan..
giveaway nie nampak je banyak hadiah,tapi syarat dia xsusah pun .. cuma semudah 1,2,3 je.. huhuhuhu
xpaya nak klik2 iklan ke hapa.. hehe

so, korang nak join? klik banner k.. pasti xrugi.. huhuhuhu
GOOD LUCK UOLZ ! ^_^

4 comments:

Cik Arnab said...

Terima kasih kerana sudi join. Sila selesaikan syarat yang belum diselesaikan ye. Gudluck syg syg semua ^^

munirah rahman said...

gud luck

Miss Sha said...

good luck!.^^
datang dari http://miss-whateverlah.blogspot.com/2013/11/1k-giveaway-by-cik-arnab.html

Budu Bilis said...

Singgah sini dar GA yang sama. Salam kenal. done follow. http://dindamaisarra.blogspot.com/2013/11/1k-giveaway-by-cik-arnab.html