expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

enCik Nuffnang..

tolong klik banner .. ^_^

blogger sporting

Monday, March 18, 2013

Peplum,femes sangat ek kaw sekarang nie...hmmmm

hey hey assalamualaikum uolzz..... = )
pada zaman yang semakin berkembang maju ney... pelbagai fesyen telah dicipta,tidak kurang lah fesyen lama yang diketengehkan dan diubahsuai menjadi pulak fesyen terkini apa kebendanya aku cakap nie.... okay,okay.. merepek sangat sudah ayat aku tadi.aku rasa kalau dalam exam memang gagal.hhuha

nway, PEPLUM! ohhh....u make me so tergoda.... yup! saya juga salah seorang mangsa peplum ini... and saya dalam kebingungan sekarang sebab saya nak buat baju peplum ke atau pun beli yang dah siap pasang..hmmmmm korang rasa potongan mana yang cantik dan nampak lebih elegan ..

 yang ni??
 atau yang ni??
atau yang ini ......
ataupun yang ini...........hehehehehe


 peplum ni ada macam2 style kan... tak tau nak pilih yang mana satu..huha
hmmm......."renung-renungkanlah dan selamat beramal"

p/s : hehe,saya curik dari pakcik google.......

"lepas baca, harap balas komen"

No comments: