expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

enCik Nuffnang..

tolong klik banner .. ^_^

blogger sporting

Thursday, December 5, 2013

ADRIANNA SYAZ FIRST GIVEAWAY


assalamualaikum.. jom join GA nie.. best sebab syarat die simple jak..lepas tu letak gambar hujan yg korang suka.. hihi
tamat : 11.12.13

gambar hujan yg saya sukaa :

    
kenapa saya suka gambar ni? sebab gambar ni buat saya teringat time saya kecik2 dulu la..suka mandi hujan,berenang2 di lumpur.. hahaha
sampai sekarang pun,kalau hujan,saya xpakai payung walaupun ada payung sebab suka hujan kan.. kawan2 pun pelik.. hewhew kadang2 orang tengok mesti diorang cakap saya gila.. hahaha sedangkan memang sengaja xnak pakai ..hihi

 
hujan tu satu rahmat tahu.. selagi ia turun selagi tu kita diberkati oleh yang maha esa.. 
semoga kita semua dirahmati Allah.. dan dilindungi oleh-Nya.. ^_^
okay la.. jom join ramai2.. just klik banner yg paling atas tu.... :)

3 comments:

Nur Izzati said...

Gud Luck!
Jemput join juga >>http://siszetty.blogspot.com/2013/11/2-giveaway-by-budakcomot.html

adrianna syaz said...

Tima kasih join ga sya..gmbr hujan yg cntik..sya dulu pun suka main hujan..sgt best..hehe..siap smpai lari smpai umh jiran sya pg mndi..hehe.. ^_^

Amyma Omar said...

thanx nur izzati..

thanx adrianna.. hihi lucunya.. best kan kalau ingat time kecik2 dulu.. kikiki sangat nakall.. :p