expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

enCik Nuffnang..

tolong klik banner .. ^_^

blogger sporting

Tuesday, September 3, 2013

pemenang bertuah segmen pencarian bloglist sempena kemerdekaan by mrs mahadi



assalamualaikum semuaanyaaa.. hahaha sepatutnyaa saya umumkan semalam kan.. hehe tapi sangat busy so terlambat satu hari,maka jadilah hari ni hari yang bersejarah.. hehe

saya nak umumkan peserta yang bertuah yang akan jadi bloglist saya selama DUA bulan .. n korang boleh tengok blog korang kat sidebar saya n korang mesti listkan blog saya dalam bloglist korang jugak ye..^^ sila rujuk no. bertuah korang kat sini ye ..

15 peserta bertuah : 

29
40
30
2
11
4
17
18
12
27
13
35
32
10
36


seorang peserta bertuah yang akan memdapat hadiah misteri :D

NOMBOR 9 (tahniah)

sila bagi details awak kat sini ye ..

nama : 
alamat : 
no tel : 
contest : 

okay.. kepada yang xmenang tu,xpe.. belum ada rezeki le tu kan.. lain kali cuba lagi.. thanx uolz sebab sudi meriahkan segmen saya.. :)

8 comments:

norhasnizakhalid said...

no 9 tu kepunyaan mama lah.. hihihi...
mama beri details kat sini ye..

nama :Norhasniza Khalid
alamat : No 14, Jalan Bayan 65,
Taman Megah Ria, 81750 Masai Johor.
No tel : 0143850157
contest : Segmen pencarian bloglist sempena kemerdekaan....

Terima kasih ye.. :)

Unknown said...

okay.. tahniah mama... ^^

Syahidah Fadilah said...

trima kasih :) sy da ltk blog ni kt bloglist sy, jmput singgah :)

Unknown said...

yeahh , tersenarai jugakk :)

Unknown said...

sama2.. tahniah. ^^

Unknown said...

yeayyy.. hehe congrats tira.. :)

Story Nadya said...

woaa nad no. 12 hehe nnty nad buat bloglist nad masukkan ^^

Asha Lya said...

Salam..sy bru sempat jenguk blog ari nie..no sy ada juga 32.terima kasih ;)..t kita masukan kat bloglist kita