expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

enCik Nuffnang..

tolong klik banner .. ^_^

blogger sporting

Tuesday, September 10, 2013

Oh September GA by Safiena & Friends



hai saya join lagi.. jom join,mudah je.. hehe klik banner ya..

kena jawab soalan jugak nie.. hehe

3 perkataan yang menggambarkan diri saya ialah SIMPLE, MANIS hehe perasan jek lebih dan PEMAAF

disebabkan saya xpandai bab2 melukis doodle ni,so saya nak bagitahu la BLOGGER yang paling saya minati iaitu KAK UZU (EMAS PUTIH) dan FATIN DIANA (FD) ..hehe

okay.. itu aje la yaa.. saya nak menang !!

4 comments:

Safiena said...

Singgah sini dan salam perkenalan. Terima kasih sudi join GA Safiena :)

Good luck dear.

Senarai nama peserta :
http://www.pinkizluv.com/senarai-peserta-oh-september-ga-by-safiena-friends/

diari farisha said...

good luck :)

Unknown said...

thanx dear.. ^^

Unknown said...

thanx farisha..:)